mandag 10. november 2014

Uke.45

Mandag: gåtur på Østsiden ca 1,5 time
Tirsdag: løpetur i byen -7,7km
Onsdag: rulleski-tur (Øra) – 7,86km
Torsdag: spinning ("klatretur i fjellet") – 70min
Fredag: styrketrening (på Fresh)
Lørdag: joggetur i byen - 7,5km

Søndag: formiddagstur i byen + kveldsspinning 50min (på Fresh)

Denne uken ble det løpt to turer, det gikk relativt sent (føler egentlig at det bare går tregere og treger for hver tur) og innimellom Fredrikstads gater og hus. Kanskje også derfor det gikk litt tregt, siden det er vanskelig å få fart i beina så lenge en småløper slik?

"Speil-selfie"
Jeg trente styrke én gang i løpet av sist uke, gikk på rulleski én gang, og "spant" to ganger på spinningtime hos Fresh.
Den ene timen var jeg på sånn "World Tour" der vi (jeg og de tre på skjermen) syklet oppover et av de bratteste fjellene i Wyoming (tror jeg). Det var jammen en bratt og slitsom tur, der jeg satt på sykkelen nesten hele tiden og med konstant stinging, ble det visst tungt nok ja - selv om jeg sikkert kom lenge etter de andre sprekingene til toppen, sånn egentlig...

Matchende refleks og sko (rosa striper)
Jeg gikk også to gåturer denne uken, og da jeg gikk på søndags formiddag traff jeg plutselig på en "kjenning" like bak Fredrikstad Fotballstadion;

Nissen!

Jeg tok noen bilder til med det samme jeg hadde kameraet i hånda, for de som er interesserte:

Litt mindre folksomt på denne tiden av året, ja



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!