søndag 23. november 2014

Juleexpo i Lillestrøm

I år som i fjor tok vi oss en juletur til Lillestrøm for å gå på Juleexpo, bortsett fra at i år kunne vi bare sette oss i bilen og kjøre til julemessen! Hihi...
Vi møtte også min lillesøster der, som bor i Oslo. Så da fikk jeg vært litt sammen med henne også i går. Supert! :)

På messen hadde de mye god mat og konfekt i én hall, julepynt -og gaver i én, og masse morsom hobbyting i én - med andre ord en drømme-messe for meg!
Jeg tok en del bilder der inne, så de av dere som ikke fikk oppleve dette live i år, kan nå få se litt av hva dere gikk glipp av




Dagens lunsj; elgburger med tyttebærrømme



Quilting

Strikkede julekuler

Arne&Carlos-stand - med strikkehjelp å få der

Julecafé

Levende alpakkaer!

Cupcakes

Mini-pepperkakeby 
Lekebinge for voksne gutter


Og dukkehus for voksne damer (meg)


Stilige, håndtegna kort i gammeldags stil

Lefse må man ha på messer


Og sveler med tyttebær(troll?)krem

"Summerbird"- konfekt


Festfabrikken


Sånn vil jeg ha det på min bursdag!

Mer marsipan og deilig konfekt

Julekule i sjokolade? Ja takk!

Marsipan-frukt

Deilige kaker

Konfekt på boks

Pascal-sjokolade


Etter at vi var ferdige med å kikke på all den gode sjokoladen og marsipanen de hadde i Lillestrøm, kjørte vi lillesøster tilbake til leiligheten hennes i Oslo. Vi fikk komme opp og se på tak-terassen hennes som hun deler med resten av leieboerene, og sjekk den utsikten de har der da!





Jeg var så heldig å få en gave også av Mina og mor, fra da de var på juletur i Tyskland for en liten stund siden. Det var jo bare så koselig! :)


6 kommentarer:

  1. Heisan, gikk visst innom de samme standene vi ;) var der fredag, mye fint ja - bra jeg hadde litt plass i bagen så jeg fikk shoppet litt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Var du det? Ja, ikke sant det var mye fint å se der? :)

      Slett
  2. Så mye fint !!! Og godt !! Elgburgerne så lekre ut.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaa! Mye fint å se, og mye godt å spise! :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!