søndag 30. november 2014

Uke. 48

Så var uke 48 over for i år, og jeg har vært på skolen 7 dager denne uken(!...) Pga. julemarkedet i helgen så måtte vi jo alle være tilstede på skolen, og derfor har vi heller fått en fridag i morgen (mandag). Kjenner det skal bli godt med en aldri så liten pust i bakken i dag, så jeg kan få hentet meg litt inn igjen til resten av uken som kommer, og resten av det som nå er igjen av året, før vi får en (veldig) etterlengtet juleferie. 
Det blir bra; å få komme til mor en tur og bare slappe litt av hjemme på Nærbø med familien :)

Mandag: løpetur (Fredrikstadmarka-2runder-ned igjen) 9,1km
Tirsdag: (vakt på skolen) gåtur -1time
Onsdag: løpetur (xxl) – 8,4km
Torsdag: spinning (klatretur) – 70min
Fredag: styrketrening på Fresh
Lørdag: løpetur (xxl) – 8km
Søndag: spinning 45min

Som dere ser så har jeg fått løpt tre turer ute i uken som var. Nå begynner det å bli ordentlig kaldt ute, som igjen fører til glattere veier å løpe på. Så nå er det på med ull under jakken, og litt mer "forsiktighetsløping" som gjelder. Jeg kunne jo ha sagt at farten også da vil krype litt ned, men der "nede" har den vel forsåvidt vært en stund allerede, så...

Egentlig så har denne uken vært ganske så lik de forrige ukene; med tre løpeturer, to spinningtimer på Fresh, og en styrkeøkt på Fresh. Jeg rakk også såvidt en liten gåtur på tirsdagskvelden, etter at jeg kom hjem etter å ha sittet vakt på skolen utover ettermiddagen og kvelden.

Fikk storfint besøk på skolen i helgen!

Mor, Mina og Geir på torget

Se på hun da; som alltid finner noe å handle ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!