mandag 3. november 2014

Uke.44

Mandag: løpetur (til xxl) -7,69km
Tirsdag: gåtur i marka – 1,5t
Onsdag: løpetur (Fredrikstadmarka-Mega) -7,09km
Torsdag: spinning 50min - på Fresh
Fredag: styrketrening - på Fresh
Lørdag: intervall på mølle -4x4/5 + 10min jogging - på Fresh

Søndag: spinning 45min - på Fresh

Denne uken har jeg hatt en del treningstimer innendørs pga. dårlig utevær å trene i. Så det har blitt to spinningtimer, en styrketime óg en intervall-time på mølla! I tillegg til to løpeturer ute *Stolt*

"Live" spinning-time på Fresh

Jeg har jo en liten plan om å øke lengden på turene mine denne vinteren (?!), så nå driver jeg og tenker litt på hvilke løp som jeg kanskje kunne deltatt i til våren.
Tenker kanskje at den der "Eco-turen" i Oslo i mai kunne vært noe? Og så har jo Fredrikstad noen interessante løp også. F.eks "Glommaløpet" med de 16km, kan jo være en akseptabel distanse for meg etterhvert, hvis jeg er flink med løpingen i vinter.
Bare så synd at jeg ikke har noen å løpe med her. Tror jeg må undersøke det, om det finnes noen løpegrupper her i nærheten, som jeg kan være med og løpe jogge med...

Noen som trenger en løpe-partner?





2 kommentarer:

  1. Hei å hopp:))
    Du er altså såååå flink!!!
    Nå har jeg vært i nettbutikken din å shoppa:)) Håper jeg fikk det greit til:))
    Ha en flott kveld videre!:)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!!
      Ja, jeg så at du hadde vært innom en tur! Tusen takk for bestillingen :D
      Du fikk det kjempefint til foressten. Og jeg har planer om å få det sendt det avgårde i morgen formiddag, evt. kveld. Så kommer det snart i postkassa di ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!