søndag 9. november 2014

Oslotur

Jeg må innrømme at jeg begynner å kjenne en god del på savnet av de der hjemme nå, spesielt min mor... Så da hun skulle "komme innom" Oslo en tur i går, fordi hun og Mina skulle reise på Kiel-cruise, måtte jeg passe på å være der for å treffe dem! Bare for å få en liten klem, og snakket litt med begge to, før de reiste videre med båten...

Det ble ikke så mye tid sammen med dem dessverre, men da fikk vi desto bedre tid til å utforske steder i Oslo som jeg lenge har hatt lyst til å se: 
Perlehuset, Sumisura og SugarshopSmykkestudio fikk jeg bl.a. vært innom, og dét var jo nesten som å være på besøk i himmelen for en "glitter-gal" person som meg selv! Hihi....

Perlehuset
Her er det knapper for enhver anledning!
Og perler til enhver anledning!


De hadde pyntet med julelys i gatene allerede
SuMisura-butikken
Jul i Hegdehaugsveien

<3

  Ja, og så stakk vi innom Norwegian Outlet på turen hjem igjen til Fredrikstad. Der har jeg aldri vært, så det var veldig gøy å få se og oppleve!



5 kommentarer:

  1. Borte bra, men hjemme best! Trodde jeg var lei av Bergen, og ville prøve noe nytt - men gud så jeg gleder meg til å flytte hjem igjen, er allerede begynt å småkikke på leiligheter i Bergen etter endt studietid, tihi... Hvor lenge skal du gå på gullsmedskolen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, det gikk jo fort? ;)

      Jeg skal ihvertfall gå ett år på gullsmedskolen her i Fredrikstad, muligens ett år til etterpå. Men jeg har veldig lyst til å finne meg en bedrift som kan gi meg læreplass i filigreker-faget (bunadsølv), så hvis jeg får det blir det bare 1år på skole og så 2år i lære "ett-eller-annet-sted" :)

      Slett
    2. Ohh, så spennende! Ja, bunadssølv er vel en egen kunst:)
      Ja, Bergen er unik vet du <3

      Slett
  2. Helt herlige bilder!

    Man får ta vare på hverandre mens man har hverandre...
    Vær glad du har en mamma å savne, som lever ^^

    Gnatt til deg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Torunn

      Tusen takk for det, så hyggelig at du likte dem :)

      Ja, jeg er utrolig glad for at jeg har min mor her og at jeg har mulighet for å kunne snakke med henne hver dag, selv om hun ikke kan være fysisk sammen med meg så ofte som jeg skulle ønske...
      Men derfor gleder jeg meg også desto mer over de gangene jeg kan være sammen med henne! :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!