lørdag 15. november 2014

Repkjede -og armbånd

Da jeg gikk på det sølvkurset for en stund tilbake, så laget jeg et halskjede -og armbånd i det som kalles for "rep-lenke". 
Siden det bare har ligget i den (lystette) boksen min frem til nå, og jeg enda ikke har funnet noen anledning til å bruke det selv, så tenkte jeg at jeg ville legge det ut for salg i nettbutikken min heller. Så kan noen andre få bruke det heller, istedet for at det bare skal ligge der og støve ned i boksen sin... 





Så nå ligger det altså for salg i nettbutikken min; www.solvpiken.no hvis noen kunne tenke seg å kjøpe det :)

Ha en fin helg videre dere!

6 kommentarer:

  1. Du lager så utrolig mye fint!
    Jeg er sååå fornøyd med det jeg kjøpte av deg og kommer nok til
    å shoppe mer etterhvert:)
    Ha en fin søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk for det, Janne!
      Så bra at du er fornøyd, det gleder meg virkelig :D

      Ha en fin søndag videre du også

      Slett
  2. Du er så flink og lager så mye fint !!!!
    Så mange koselige innlegg fra deg .
    Takk forvaltes så fine kommentarer .
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anne
      Tusen takk, så snill du er :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!