tirsdag 4. desember 2012

Trening uke. 48

Trening uke. 49:

  • Mandag: Intervallløping 4x4 med Pål- 7km
  • Tirsdag: Styrketrening
  • Onsdag: Rolig løpetur med Geir :D
  • Torsdag: Løpetur i minusgrader og snø- 11,4km
  • Fredag: Styrkeøkt
  • Lørdag: Løpetur m/brodder og hodelykt- 8,8km
  • Søndag: Bursdags-gåtur med Geir <3 og styrke på kvelden


I går løp jeg inne på mølla igjen. Da føltes det nesten som et lite savn til å løpe innendørs igjen, men bare et lite et altså. Jeg liker fortsatt best å løpe ute i guds frie natur ;)

Kilometer-intervall; Treningsresultat- 59min- Gj.puls: 160.
-Oppvarming 1km
-4km med gradvis stigende fart
-1km pause (kjedelig), 4km gradvis stigende fart igjen
-0,5km nedjogg.

Tilsammen ble det da løpt 10,5km. På tredemølla liksom! Faktisk så føler jeg det er "lettere" å løpe inne, hvis jeg bare har "en plan å følge". Den ene kilometeren med pause innimellom slagene, den er jo helt grusomt kjedelig syns jeg! Det er heller lettere å løpe de tunge intervallene da, for da har hodet noe å jobbe med, i stedet for "å bare løpe".

Totalt løp jeg i 59min, hver kilometer brukte jeg i gj.snittet ca 5min på.

I dag var det styrketrening igjen, med mor:
-Markløft & skulderpress
-Benpress
-Nedtrekk
-Pushups & planke i slynge ("bodysaw" i redcord)
-Legghev & triceps pushdown

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!