søndag 16. desember 2012

3.søndag i advent


Så tenner vi tre lys i kveld 
for lengsel, håp og glede.
De står og skinner for seg selv, 
og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys i kveld,
for lengsel, håp og glede.



Når vinden stormer som verst ute, er det jammen fint å ha en kopp med noe varmt oppi og strikketøyet, så jeg kan kose meg innendørs. I går ble det litt strikking på meg på morgenen, i stedet for den vante gåturen jeg pleier å ha på lørdagsmorgenene. Jeg fant ut det var tryggest å holde seg mest mulig innendørs, og ikke utfordre skjebnen for mye i snøstormen...


Jeg har strikket en del som jeg ikke har vist her på bloggen. Av den enkle grunn at det er julegaver som er laget, så det kan naturligvis ikke vises frem før den 24. 
Men jeg kan jo vise dere hva jeg laget på skolen før helgen, da vi hadde et aldri så lite juleverksted


Til slutt vil jeg bare ønske dere en fortsatt fin 3.søndag i advent



2 kommentarer:

  1. sånne hjerter er kjempefine!! flinkis! ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Silja :) Jeg ble ikke helt fornøyd med restulatet, men der er man vel kanskje stort sett aldri når det er noe man selv har laget. Og så regner jeg med at det ble "litt mindre pent" fordi det var første gangen jeg laget slike, og første gangen jeg klarte å lese og følge en hekle-oppskrift all my myself! Så jeg er litt stolt av det óg ;)
      Jeg sier ikke at de er stygge eller at jeg er misfornøyd altså, jeg mener bare at jeg nok trenger litt mer øving før jeg syns de er perfekte! ;P

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!