lørdag 22. desember 2012

Snart er adventstida over...

Heihei!
Hvordan går det med treningen til dere andre der ute nå rett før jul? Må den vike for andre "viktigere" saker som må ordnes, eller er trening viktigst?
Mulig jeg er litt nazi på akkurat denne (trenings)fronten okey da, jeg er nazi når det kommer til trening, men jeg sørger alltid for å ta meg tid til trening. Allikevel så kryper tallet på vekta støtt og stadig oppover(?)... En dårlig trend, som snart må tas tak i, og gjøres noe med. Etter jul, vel og merke..



Så da kan jeg jo vise til litt treningslogg for de to siste dagene. 

Fredag, styrke:
-Markløft & skulderpress m/hantler
-Nedtrekk & benkpress
-Roing m/ez-stang & sidehev
-Triceps pushback & omvendt pecs

I dag, lørdag, sykling (inne):
-46min
-Gj.puls: 148 (litt villedende)
-Max.puls: 174
-Distanse: litt uvisst (av visse årsaker)

Ja, én ting til; jeg rakk akkurat å bli ferdig i tide før advent var over


Flaks! Eller, kanskje mer påståelighet fra min side. For jeg kan jo ikke akkurat bruke lilla i jula, da må jeg ha rød... :)

6 kommentarer:

  1. Imponerende innsats rett før jul, har måtte ta en litt ufrivillig pause nå, men er heldigvis så smått klar igjen nå.
    God treningsjul til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, og i like måte :)
      (Det ér lov å ta noen dagen med pause i disse travle dagene altså, særlig hvis du har det travelt opp med både barn og familie og greier ;) )

      Slett
  2. Dersom døgnet hadde hatt noen flere timer hadde det passet godt nå:) I går var jeg ute før kl0900 ( å jeg liker ikke å løpe om morgenen) for å rekke programmet den dagen. Travelt, men deilig.
    Å du så flink som du er på å trene styrke er det ikke rart du vekter oppover! Flinkesen du er :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, takk for dét du. Det var en lur måte å se på det på, men jeg tror nok dessverre ikke at det er styrketreningen som har gjort utslaget denne gangen :)

      Jeg var også ute (og gikk) sånn ca rundt den tiden du var ute. Kanskje vi traff hverandre? Jeg møtte iallfall på noen som løp der jeg gikk i går (hvis du løp på Nærbø da)

      Slett
    2. Neppe, løper stort sett her i Sandnes.

      Slett
    3. Ok, trodde kanskje du var bosatt her på Nærbø ser du, derfor trodde jeg du løp her ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!