tirsdag 4. desember 2012

Hekle-lapper

Jeg glemte jo helt i går å vise dere "skryte-bilde" av de ferdige hekle-lappene mine. Dét kan man ikke ha noe av. Jeg mener, sitter jeg (nesten) en hél dag for å hekle, så må jeg jo vise det frem! :)

To helt firkanta lapper

Lapp nr.1. Ikke heelt firkanta kan du si...

Som dere kan se, så måtte jeg lage to nye lapper da jeg var ferdig med den første. Eh.. Den ble ikke helt slik jeg hadde tenkt den kan du si. Men jeg er nokså sikker på hva feilen var, nemlig at jeg etter en stund med pinnholding på pinnen i starten, så begynte jeg å holde litt løsere på pinnen etterhvert. Som da førte til noe (mye) større masker enn i de første omgangene.

Så nå har jeg lært å hekle. Ihvertfall firkanta lapper. Nå holder jeg på med en broderi-oppgave på skolen, og du kan på en måte si; det tar laang tid å brodere (fint).
Jeg har fri i dag fra skolen, så denne dagen skal brukes til brodering. En finfin innehobby i det kalde været vi har :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!