lørdag 5. januar 2013

Uvante følelser

I går var en merkelig dag. Jeg gikk rundt med en merkelig følelse av... tilfredshet? Det er litt uvisst, fordi dette er en følelse jeg svært sjelden får besøk av, men jeg tror det er sånn det føles når en liksom ikke har noen bekymringer og bare "er"(?)

For én gangs skyld så føler jeg meg litt up to date med både skole, strikkeprosjekter, og tom jevnlig oppdateringer på blogge -og lesefronten. Så da var det liksom bare "hva skal jeg stresse med nå da?" Hehe, jeg gikk seriøst dypt inni meg selv, for å se hva jeg hadde noe å irritere meg over i går. Men, det "verste" jeg kunne komme på for øyeblikket, var at jeg var litt sliten til jeg skulle ut for å løpe. Da må jeg ha det greit med meg selv, vel?
Grunnen til at jeg på´n måte måtte lete etter noe feil med livet, er fordi jeg liksom "er født" til å tenke negativt, eller stresse for den aller minste detalj, så dette var en veldig uvant setting for meg. Ingen bekymringer, går det virkelig an? I think not!

Men, tiltross for at det var litt "vær" ute, så hadde jeg faktisk bestemt meg for å løpe ute i går. Selv om jeg hørte vinden godt i veggene, og så at regnet ikke hadde tenkt å gi seg med det første. Heldigvis viste det seg hverken å være særlig med vind eller tunge regndråper da jeg kom jeg ut, utstyrt med regnklær (ja, regnbuksen var også på!)



Så da var det jo ikke noe å klage på ang. været heller. Hm.. hva skal jeg tenke negativt om da?? (At jeg ikke har nok ingredienser i hus til å lage sjokoladen min i dag, kanskje?) At jeg var sliten? Faktisk, så var jeg litt sliten i går (Kanskje fordi jeg ikke har hatt fri fra trening siden før jul?)

Jeg var såpass rolig og "stabil" i humørsvingningene mine i går, at jeg lurte på om Geir ville bli med på en liten løpetur! På den måten visste jeg jo at det ville gå i et litt roligere tempo (for Geir sin del), og jeg da ville høste godene ved å måtte løpe i rolig tempo hele turen.

Okey da, kanskje jeg ikke heelt klarte å slå meg til ro med denne roolige løpingen. For da vi hadde løpt (nesten) en runde rundt Ringveien på 4km, så "måtte" jeg bare ta en runde til. Bare for å få litt mer kilometer å skrive ned på papiret. (Var det noen som sa tvangstanker?)

Iallefall så ble det en liten og rolig tur i går på to runder á 4,4km = 8,8km.



Ja, og så må jeg jo ikke glemme å logge styrketreningen fra torsdagen. Bare sånn helt på tampen (i et fra før av allerede kjedelig innlegg):

  • Markløft & skulderpress m/hantler
  • Nedtrekk
  • Sidehev & omvendt pec (bakside skulder)
  • Triceps pushdown
  • Pushups & bodysaw (begge i slynge)
  • En-arms hantel ro
Jeg vurderte faktisk i går, et lite øyeblikk, om jeg heller skulle reise bort på Sport4You og trene bein i stedet for å løpe. Men heldigvis så gjorde jeg ikke det. Mest pga. jeg ikke hadde orket det, men jeg velger å kalle det "løpe-prioritert-trening" heller..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!