torsdag 2. juli 2015

Emalje-smykker

Husker dere at jeg drev og laget noen ting med emaljering på skolen like før ferien? Nå har jeg da laget det jeg begynte på helt ferdig med perler på, ørestikker til de som skulle være øredobber, og en ringskinne til det som skulle festes på en ring. Under her kan dere se resultatet av alt sammen:

Turkise blomster

Mørkeblå


Lysegrønne
Lite hjertesmykke og øredobber
Stort hjertesmykke og samme øredobber som ovenfor

Jeg har ikke fått lagt dem inn i nettbutikken min enda, så hvis det er noen som lurer på pris på noen av tingene så kan de bare ta kontakt med meg og spørre :)

2 kommentarer:

  1. Så nydelige ting du lager. Disse var virkelig søte.
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre, tusen takk! :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!