fredag 17. juli 2015

Rosenkvarts-armbånd

Selv om jeg har ferie fra skolen, så betyr det absolutt ikke at jeg tar meg helt fri fra den type arbeid - som vel egentlig bare føles mest som en hobby for øyeblikket, hihi... Så da jeg endelig fikk anledning til å ta turen innom stein-butikken som ligger i Moss nå i sommer, så var det liksom null problem å finne noe fint som kunne bli med meg hjem derfra! 

Under kan dere se resultatet av hva jeg har fått laget ut av det (foreløpig); et armbånd med en rosenkvart-stein. Jeg tenkte å lage noen fine øredobber også med samme stein, men jeg mangler noen vesentlige deler først før jeg kan gjøre disse helt ferdige.



Jeg har også fått hengt på et sølv-kjede til filigrans-hjertet mitt som jeg laget på skolen før sommer-ferien, så nå kan dette også legges ut for salg i nettbutikken min (som forressten har fått et helt nytt design nå, takket være min flinke mann!) :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!