mandag 29. juni 2015

Trening uke.25 - Rhodos

Den 25.uken i 2015 blir en veldig enkel uke å oppsummere:

Mandag: treningsfri 
Tirsdag: løpetur 5,2km
Onsdag: løpetur 5,2km
Torsdag: løpetur 5,4km
Fredag: løpetur 5,1km
Lørdag: løpetur 5,0km
Søndag: treningsfri

Jeg har altså vært en uke i Rhodos nå med familien min og jeg har kun trent løping denne uken. Alle dagene bortsett fra den første (kom sent frem dagen før = sliten) og den siste (hjemreisedag = stressdag) startet jeg med en løpetur langs sjøen og i byen. 


Rett og slett en deilig måte å starte en "syden-dag" på - som vanligvis pleier å bli ganske så avslappet og varm. (Men som vi allikevel fikk fullt opp med en hel del gåing allikevel, hihi...) 

Jeg kommer tilbake med en mer utfyllende bilde-oppsummering av ferien etterhvert. Når jeg bare har fått tid til å summe meg litt, og redigert alle bildene jeg har tatt ila. turen! :)

2 kommentarer:

  1. Rhodos høyrest nydeleg ut - er spent på om dikkøn merka noko av at Hellas har stengt bankane og har gått "konkurs".
    Så artig med løpefokusert veke, 5km om dagen, kvar dag, det var jo nesten som ein liten treningsleir, det.

    Nå når eg av og til går/småspring tur med Lukas tidleg på dagen, så her eg plutsleg fått sansen for å starte dagen med løping - i alle fall etter ein lett frukost ;)

    Akkurat nå har me jo sydentemperatur her også, så sjølv om klokka ikkje er 10 enda, så er det faktisk over 20gradar, og 30 er det meldt, i alle fall her.

    Eg gledar meg til fine feriebilder!
    Deileg med avslappa ferie da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Rhodos var herlig, og vi merket ikke noe til konkursen mens vi var der heldigvis.

      Løping er vel den enkleste formen for trening man kan drive med på ferie, så det var mest derfor det ble "bare" løping.
      I tillegg til at det er den beste (og enkleste) måten å HOLDE på formen, til tross for relativt late dager ;)

      Mer Rhodos-bilder kommer snart! ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!