mandag 20. juli 2015

Trening uke.28

Så var vi kommet til enda en ny uke (over halvveis i juli allerede, hjelp!), og det er på tide med en treningsoppdatering fra meg

Prøver meg på en "selfie"(...)

Mandag: løpetur (Lisleby) 9,27km
Tirsdag: sykkeltur m/Geir 32,34km
Onsdag: rulleski (Sellebak) 9km
Torsdag: styrketrening
Fredag: sykkeltur m/Geir (Bevø Camping) 29,11km
Lørdag: løpetur (Fredrikstadmarka, Veum) 8,9km
Søndag: treningsfri (kjøring)

Ganske variert treningsuke syns jeg, og er godt fornøyd med det. Det ble to løpeturer på meg, to sykkelturer (begge med Geir), en tur på rulleskiene mine og en styrkeøkt (hallo gangsperr!).

På fredag syklet vi tur ut til Bevø Camping for å se hvordan det så ut der, vi hadde bare sett skilt inn til stedet før. Og der var det jo bare så aldeles nydelig, så deilig sted! God temperatur til tross for at det var kveld og barn som fortsatt badet. Med andre ord en sånn fin sommerkveld som du skulle ønske aldri tok slutt...


På vei tilbake syklet vi forbi et hus som jeg ønsker meg en gang i fremtiden, heh...
Mitt fremtidige (ønske)hus :)
Nå har vi reist på ferie igjen, og denne gangen gikk turen gjennom Sverige og til København. Her skal vi være ett par dager, før vi reiser videre innover/oppover i Danmark. Så da hører dere kanskje fra meg ila. uken, eller ikke. Det er høyst uvisst, hihi... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!