fredag 29. mai 2015

Uke.34 på gullsmedskole - en rolig uke

Denne uken har vi ikke hatt noen spesifikk oppgave som vi har jobbet med på skolen. Alle har hatt litt sånn "gjennstående arbeid" fra tidligere oppgaver som de har jobbet med, og de som ikke har hatt dét, de har hatt andre ting som de har holdt på med. 

Jeg f.eks har fått i oppdrag for en nabo å fikse smykkene sine, som jeg fikk reparert denne uken. Deilig å få sånne ting gjort og ut av verden altså!

Engelske smykker!

Og så fikk jeg en liten oppgave av læreren min om å fylle ett hjerte med noe tråd-arbeid inni (filigran).


Jeg prøvde meg litt frem ila. uken og er nesten ferdig med det. Det mangler bare noe siste "finish" før jeg kan vise dere det endelige resultatet :)

Et "fili-hjerte"

Ja, og så har jeg fått laget litt nye armbånd også denne uken. Både noen helt nye; bokstav-armbåndet og stjerne-armbåndet på bildene under, men også noen som jeg har solgt av de som allerede finnes.



Jeg startet uken litt sånn "rådvill" fordi jeg ikke hadde noe anelse om hva jeg skulle foreta meg denne uken, men jeg er ganske fornøyd nå som jeg ser hva jeg har fått gjort disse fire dagene på skolen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!