fredag 22. mai 2015

Uke.33 på gullsmedskole - Årsprøven

Ferdig! Det var med stor lettelse at jeg endelig kunne si meg ferdig og levere inn årsprøven på skolen i dag. 
Sliten og (litt) fornøyd med resultatet, kunne jeg derfor med god samvittighet ta helg og det kjenner jeg skal bli godt, for det er faktisk ganske slitsomt å skulle konsentrere seg såå mye om samme tingen over flere uker, hehe...


Dette er altså mitt resultat fra mange dager med planlegging og gjennomføring på skolen og jeg har selv kommet frem til designet på denne søljen, som er inspirert av Middelalderen. 



Allerede på den tiden drev de med filigransarbeid. 
I tillegg til det, så har også ord som kjærlighet, sølv og overtro vært stikkord som jeg har benyttet meg av fra denne tidsepoken. (De brukte bl.a sølvet til å beskytte seg mot onde makter.)


Det ligner da litt på tegningen under, gjør det ikke?


Jeg er litt stolt av at jeg har laget min aller første (egen-designet) sølje, det er vel litt lov det? :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!