onsdag 13. mai 2015

Uke.32 på gullsmedskole - årsprøve

Siden dette allerede (!) er slutten på skoleuken så får jeg ta ukes-oppsummeringen fra gullsmedskolen i dag. 

Vi har begynt på den o´store års-oppgaven på skolen nå som skal gå over flere uker. Det vil altså si at jeg ikke har noe ferdig arbeid å vise dere enda, men jeg kan jo nevne at vi skulle velge oss en stil-epoke som inspirasjonskilde og jobbe oss ut ifra dét. 
Jeg valgte Middelalderen og filigransarbeidet fra den tiden, og jeg skal altså lage en sølje - som jeg har tegnet og designet helt på egenhånd!


Så langt har jeg kommet til nå:



En egen-designet bunadsølje, dere! Tenk om den kunne blitt en ny "poppis" etterhvert da!! "Guro-sølja" liksom, hihi...


2 kommentarer:

  1. Det ser ut som det blir en nydelig bunadsølje !!!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Jeg håper at det skal bli så bra som jeg ser for meg at det skal bli! Av og til så blir jo ting ikke alltid like pent som det ser ut inni hodet mitt ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!