mandag 29. april 2013

Landsbyrittet 4.mai


Uke.17
Mandag: spinning m/Geir – 1t, 3min
Tirsdag: styrke på bein og skuldre
Onsdag: gåtur – 5,8km
Torsdag: spinning – 53min
Fredag: sykkeltur - 24,2km
Lørdag: sykkeltur m/Geir - 38,1km
Søndag: styrke

Fra lørdagens sykkeltur rundt Frøylandsvatnet

Jeg ser jo nå at jeg faktisk har fått skviset inn hele fire økter med sykkelsko sist uke. *Klapp på skulderen til meg* hehe...
Men det trengs, for lørdag denne uken (uke.18) er jeg visst påmeldt på årets første sykkelritt, i Randaberg (hjelp!). Med start og mål innendørs


"Landsbyrittet" har tre distanser å velge mellom; 27,2km (trim), 36,4km (tur) eller 51,5km (aldersbestemt & elite). Vi (jeg og Geir) har meldt oss på 36,4km, så vi skal sykle tur, sammen.
Det er også grunnen til at vi syklet "såå langt" på lørdag som var, for å få litt mer km i beina.

Landsbyrittet er en del av Landsbytrippelen, som også består av Landsbyløpet (som jeg deltok i september i fjor), og Landsbyrennet (rulleski).
I tillegg til at de for første gang i fjor, startet opp med det som heter Kystmarsjen (som jeg óg gikk). Den marsjen gikk over to dager, og over 89km (!). Fra Sirevåg i sør til Tungenes Fyr i Nord. Den turen skal nok også gjentas i år.

Er det kanskje flere som skal delta i noe av dette? Let me know! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!