mandag 15. juni 2015

Trening uke. 24

Mandag: kveldstur m/Geir (Speiderbakken)
Tirsdag: sykkeltur m/Geir (Torsnesveien, Hunnebotn, Sellebakk) 23,5km
Onsdag: løpetur (Fredrikstadmarka, Veum) 56,5
Torsdag: løpetur m/Geir (Fredrikstadmarka-4-1-1) 9,18km
Fredag: styrketrening på Fresh
Lørdag: sykkeltur (Glommastien, Rolvsøyhallen, Fredrikstadmarka) 24km
Søndag: løpetur (Lisleby, sentrum, hjem) 9km

Denne uken har jeg fått sykla to turer - én med Geir og én uten. Jeg har gått én tur og jeg har trent styrke en gang også. 
Ja og så har jeg altså fått til tre løpeturer også denne uken, og på den ene av løpeturene fikk jeg også med meg Geir: jeg løp opp til Fredrikstadmarka og møtte han der opp :)

Finværet har kommet til Fredrikstad! :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!