mandag 5. januar 2015

Uke.53 eller uke.1 (?)

Godt nytt (trenings)år! Jeg vet ikke helt om jeg syns det føles riktig å skrive uke.1 for sist treningsuke, så jeg skriver begge deler jeg.

Ny kjøkkenmaskin = frisk start på dagen

Mandag: formiddagstur + løpetur (Fredrikstadmarka m/Geir) – 10km
Tirsdag: styrketrening + kveldstur m/Geir
Onsdag(nyttårsaften): løpetur (xxl) - 7,76km
Torsdag(1.nyttårsdag): styrketrening på Fresh + kveldstur m/Geir
Fredag: spinning på Fresh - 60min
Lørdag: løpetur (Fredrikstamarka + 5runder) - 8,2km
Søndag: formiddagstur m/Geir (Værstestien) + styrke/slyngetrening m/Geir

Som dere kan se så har jeg faktisk fått trent 3(!) styrkeøkter denne uken, og det tror jeg bunner i at treningssenteret har hatt varierte (kortere) åpningstider nå i romjulen. Så siden det har vært litt for kaldt vær ute til at jeg har kunnet legge alle treningsøktene mine utendørs denne uken, så har det derfor blitt litt formiddags-treningsøkter i uke.53. 
Jeg tror jeg har funnet ut at jeg liker best å trene styrke på dagen, når det ikke er så veldig mange mennesker på senteret, da er det liksom litt morsommere synes jeg!
I tillegg til styreøktene på formiddagen, hadde jeg også noen gåturer med mannen på kvelden. Det har jammen vært deilig med litt ekstra tid i disse dagene, til å gjøre som jeg vil som f.eks å trene!

Utsikt fra Kråkerøy - mot sentrum

Jeg har løpt min siste tur i 2014, og jeg har løpt min første tur i 2015. Jeg har også hatt årets første spinningtime på Fresh.
Og, jeg har vært så heldig å få tilbake sykkelen min!! De ringte fra politiet i forrige uke og sa at de hadde funnet igjen sykkelen hos noen. Så nå er det bare å vente på at varmen skal komme tilbake, så jeg kan få syklet litt ute igjen. Wiiiih!

Gåtur i finværet - på Værste

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!