mandag 19. januar 2015

Trening uke.3

Mandag: treningsfri
Tirsdag: spinning 60min
Onsdag: løpetur (xxl) -9,3km
Torsdag: spinning 70min
Fredag: styrketrening/slynge
Lørdag: spinning 45min
Søndag: formiddagstur + løpetur (Fredrikstadmarka+ 4+2+1) 11,4km

På samme måte som sist avsluttet jeg treningsuken helt fantastisk (til meg å være)! En helg med påfyll i form av mye god mat og litt sjokkis, gjør visst underverker for min prestasjon på treningsfronten gitt! 
Så får det heller bare være at jeg ikke fikk løpt mer enn to ganger denne uken. Selv om det egentlig var to gode økter og det kan jo "kompensere" for det da :)

Nei altså pga mye vind og ruskevær i forrige uke, så ble det trent mye innendørs. Så spinning ble det faktisk hele tre økter med i tillegg til en slynge/styrke-økt på fredagen også.

Premie på Fresh for å være flink til å trene
Jeg hadde rett og slett ikke så lyst til å trene så mye med vekter på fredagen, så derfor fant jeg ut at jeg ville ha litt mer slynge-trening på programmet. Kanskje det er noe jeg kommer til å fortsette med også fremover; det å utforske slynge-verdenen litt mer. Kanskje kjøpe jeg skal kjøpe meg en bok om dette? 
For jeg har tenkt litt på det; at en som driver med løping og som jo ønsker å bli litt bedre i denne treningsformen (som jeg vil), behøver vel strengt tatt ikke å trene med så mye vekter, eller? Kanskje heller bare drive med "vedlikehold" av muskulaturen. Og så kan jeg heller konsentrere meg mer om å bli bedre i løpe-delen og evt. trene litt armer og skuldre bare?






2 kommentarer:

  1. Mye heller kvalitet enn kvantitet når det kommer til trening :)

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!