onsdag 14. januar 2015

Siste rest med julegaver

Nå kommer siste innlegg fra meg om jul for denne gang, jeg lover. For jeg tror ikke at jeg har husket å vise dere noen ordentlig bilder av de siste julegavene som er laget av meg selv og gitt bort enda, så derfor må jeg jo vise disse, før jeg kan avslutte Julen 2014.

Jeg har jo laget en saltskje på skolen i høst, og den ga jeg til mor i julegave. Sammen med et nydelig hjemmelaget saltkar i tre (som er laget av de på trebåtbygger-linjen på skolen).  Det ble hun veldig glad for :)
Saltskje i sølv

Og så har jeg laget og gitt bort slipsnåler i sølv, til noen av mannfolka i familien. Disse mennene i familien synes jeg er de vanskeligste å finne på noe spesielt å gi til til jul, så da jeg kom på denne idéen var jeg veldig fornøyd med meg selv! 


Slipsnåler


Kanskje dette er noe jeg kan lage mer av etterhvert, og legge ut i nettbutikken min? :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!