søndag 13. oktober 2013

En fin dag i sola

I går morges, da jeg skulle ut for å gå min faste lørdags-morgentur, ante jeg allerde da, at det kom til å bli en fantastisk fin dag.
Vakker soloppgang
Det ble det. Og så ble det en like fin avslutning på dagen, da jeg og Geir syklet vår favoritt-sykkeltur til Varhaug, i solnedgang. 
Morgentur i sol-oppgang, og kveldstur i sol-nedgang. Ved sjøen for sikkerhetskyld :)

Enda vakrere solnedgang

 Faktisk, uten at jeg har tenkt noe særlig over det før, så tror jeg at denne turen "vår" som vi pleier å ta til Varhaug, er blitt vår favoritt-tur.
Det vil si, det  den vel være. Siden det liksom alltid blir akkurat denne ruten vi tar, når vi ikke kommer på hvor vi skal sykle hen.
Da blir det som regel denne turen. Og den er ganske gøy å sykle også, så da gjør det jo ikke så mye heller, at den blir syklet såpass ofte! :)

Refleks i mørket - på bilder- er ikke barebare å få fint...!
 Skikkelige lykter har vi også fått oss nå, så nå ser vi ordentlig i mørket. Og bilistene kan også se oss!

 Og når jeg bare fant ut av hvorfor jeg fikk så insane vondt i øye-partiet (hjelmen som var altfor stram etter at jeg hadde begynt å bruke buff under hjelmen), så ble det straks mye bedre :)
Løsne på hjelmen
Takk for turen, Geir <3
Ja, foressten! Vet dere hva jeg nesten holdt på å kjøre ned på vår "mørke vei" langs sjøen? Nei, selvfølgelig vet dere jo ikke dét...
Nå som det er såpass kaldt ute på nettene, så skulle en jo nesten ikke tro at det gikk kyr ute og beitet, ikke sant?
Vel, på vår mørke vei langs med sjøen i går kveld, gikk det altså en ku (flere faktisk) som jeg holdt på å sykle rett inn i i går! (Flaks at jeg hadde så godt lys!...)
Ikke var de redde for oss heller, så de brukte jammen meg god tid på å flytte seg også... Det var en skremmende opplevelse. Tenk, hadde jeg syklet rett inn i en ku liksom?? Dét hadde nok vært litt av en syn... Men heldigvis så gikk det bra da :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!