mandag 17. juni 2013

Uke 24, og en sykkeltur i finværet

Det er så rart egentlig, at selv om man har fri en hèl dag, så klarer jeg allikevel å gjøre alle mulige slags (unødvendige) gjøremål, før jeg endelig får peila meg inn på blogspot for å blogge på min egen blogg!...
Jaja, det finnes mange forstyrrelser her i verden (som å lese andres blogger, og litt nettshopping...)

Men, nå er jeg her. Kanskje noe sen oppdatering, men så er det vel også dèt som mer eller mindre er "min standard". Hehe...

På fredag fant jeg frem rulleskøytene fra skapet, etter en (altfor) lang pause. Det ble en nesten 12km lang rullende tur til Bryne, i finværet!

På lørdag, etter en superkoselig handledag i Stavanger og Sandnes (og ja,  jeg fant meg endelig noen nye klær!), ble det en styrkeøkt på overkroppen:

-Chins + dips
-Markløft + skrå benkpress m/manualer
-Nedtrekk + triceps pushdown
-Sittende roing + facepulls

-Supermann i slynge + planke 1min x3

Ukens siste treningsøkt på søndagen, besto av en sykkeltur på 4,2mil, sammen med Geir.
Også denne turen ble utført i strålende vær, sol og (etterhvert) ganske varmt. Herlig...

Sykkelsti mellom Orstad og Bryne (Sandtangen)

Unna vei, her kommer jeg!

Heihei!



And off we go!...
Klargjøring for "pose"


Sandtangen, Bryne
Totalt syklet vi 2timer, og jeg hadde en gjennomsnittspuls på 129.
Jeg tror jeg trygt kan si at jeg har kommet godt ut av det etter årets NSR. Eller, jeg er ihvertfall restituert nå...

Så gjenstår det bare helt tilslutt å oppsummere treningen for uke. 24:

Mandag: fri (Oslotur)
Tirsdag: morgentur + styrke på overkropp
Onsdag: hverdagstrim til og fra skolen + spinning m/mor - 60min
Torsdag: morgentur + hverdagstrim til skole + styrke på bein og skuldre
Fredag: rulleskøytetur – 11,89km
Lørdag: morgentur + styrke på overkropp

Søndag: sykkeltur m/Geir – 4mil + kveldstur

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!