onsdag 10. september 2014

Kroatia, Makarska - dag.8

Så var vi endelig kommet til den siste dagen vår på Makarska. Eller, endelig og endelig. For oss som var der nede, så var det jo mer "dessverre" at det var siste dagen. Mens for dere stakkars som må se alle disse bildene derfra, så blir det kanskje litt mer "endelig", hehe...

Etter turens siste morgen-joggetur og hotell-frokost, sjekket vi ut av hotellet og gikk ut på en lengre spasertur. De andre som ikke hadde vært oppe på "odden" hver eneste morgen (som jeg hadde), så hadde de lyst til å ta en siste tur opp dit før vi skulle reise hjem senere på dagen.
Så vi ruslet bort dit, tok noen bilder til (viktig å sikre seg nok feriebilder som minner å ta med hjem!), jeg og Geir kjøpte hengelås som vi hang på rekkverket der oppe og kastet ut nøkkelen på havet.
Så tok vi oss noe kaldt å drikke på en fortauskafé langs havna, før vi ruslet tilbake til hotellets naborestaurant for å spise en lettere lunsj, og reiste så til flyplassen i Split etterpå.
Den flyplassen tror jeg forøvrig må være en av de aller minste i hele verden! Jeg har ihvertfall aldri opplevd enliten flyplass med så mange mennesker på et sted før...

Geir vil ikke pakke for å reise hjem igjen...

Men så er han så flink som ruller klærne

Siste utsiktsbilde fra rommet

Fyrvokter-boligen på "odden"


Hotellet vårt i midten på bildet

Magisk med fjellene i bakgrunnen


Bildene sjekkes nøye

Bak her var det en nudist-strand

Aloevera-plante?

Ubåten som vi skal ta neste gang







Geir lager "bomstasjon"





Det kroatiske flagget




St. Peter himself
Vi velger oss ut en hengelås









Fruktselger m/båt






Lunsj på verdens minste flyplass

Trangt om plassen -og setene!

Sånn, da har dere fått sett hele reisen vår i bilder. Det var en kjempefin tur sammen med mine foreldre som jeg er veldig glad for at vi fikk reist med. Særlig siden vi nå bor på andre siden av landet, så har jeg liksom dette som et fint minne i bakhodet <3
Og nå som høstferien nærmer seg, så får jeg snart sett alle mine kjære igjen. For da reiser vi hjem en tur, wohoo!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!