mandag 17. mars 2014

Uke.11 - en litt finere uke værmessig

Mandagen startet jeg treningsuken min med en 6km lang løpetur

Fortsatte uken med en sykkeltur på tirsdagen, fra Nærbø til Sola, på litt over 3mil (i så og si vindstille omgivelser!).
Og enda en sykkeltur, med Geir, på onsdagen. Siden jeg hadde med egen fotograf på denne turen, så har jeg derfor "dokumentasjon" fra onsdagens tur.



Så var det slutt på finværet for en stund, og treningen ble derfor flyttet innendørs. Håper på bedre være igjen snart, så jeg kan fortsette med trening ute :)

Uke.11
Mandag: løpetur (Nærbø) 6,19km (sølvgruppe, jhf)
Tirsdag: sykkeltur (Nærbø-Sola) 31,3km
Onsdag: (jsi) sykkeltur m/Geir til (Nærbø-HåGml) 16,92km
Torsdag: husvask + ettermiddags(gå)tur (sølvgruppe, shf)
Fredag: (jsi) styrketrening
Lørdag: morgentur + 25min spinning & 15min jogging

Søndag: formiddags(gå)tur m/Geir + styrketrening


Fint med litt "støtte" når jeg skal vanne blomstene mine. 
Riktignok fra utsiden da, men... ;)

6 kommentarer:

  1. Savner alt glimrende av våren. Er svært klar nå kjenner jeg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg óg! Har egentlig vært klar for vår i en ganske lang tid allerede ;)

      Slett
  2. Du rekker mye på en uke ja! og du; sykkeltur på over 3 mil - såå tidlig i sesongen! det er jo knallbra! jeg har kun hatt den ene økta ute på sykkel.....for kaldt ennå...brrrrr!
    Kos deg med trening, fotografering og alle andre hobbyprosjekter :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, vet du, den sykkelturen tror jeg bare at jeg mer eller mindre hadde litt flaks med. Jeg mener, hvor sannsynlig er det at vi får syklet i sol og vindstiller vær, såå tidlig på året liksom???
      Så da måtte jeg jo passe på å utnytte det når jeg først hadde anledning! ;) (Og så heldigvis hadde jeg litt "sykling i beina" fra mye innendørs sykling i vinter. Hadde jeg ikke hatt dét, så hadde det nok straks blitt litt verre og skulle sykle så langt så tidlig i sessongen ;) )

      Tusen takk, det skal jeg gjøre vettu! :D

      Slett
  3. Topp at du har hatt sykkelen ute en stund allerede! Der er IKKE jeg. Pensa først inn mai, men satser nå på april. Fortsatt minusgrader om morgenen her når jeg evt kan sykle til jobb.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er nok så kaldt om morgenen her også, men jeg sykler jo ikke så tidlig på morgenen. Jeg fryser så fort på tær og fingre for tiden, så det blir kun syklet de dagene det er sol og minst mulig vind. Heldigvis så har vi hatt noen av disse ytterst sjeldne dagene nå, så da måtte jeg jo passe på og utnytte det! :)
      Men jeg hadde ikke heller noe konkrete planer om å sykle så "tidlig" på året, det bare ble sånn ;)

      Skjønner godt at du venter til minusgradene blir litt varmere. For det ER kaldt å sykle når temperaturen er så lav, selv om du sikkert kler deg godt. Heldigvis (?) så har ikke jeg racersykkel, for da er jeg redd det hadde blitt en hel del kaldere å sykle. Hihi...

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!