mandag 10. mars 2014

Sikre vårtegn og røde pølser

Så var det mandag igjen, og ny uke. Forrige uke løp jeg én tur, og fikk påfølgende småvondter i dagene derpå, så da ble det dessverre kun med den ene turen (tenkte meg ut på løping igjen i dag, så får jeg bare håpe at det ikke blir verre igjen) og heller litt mer sykling. Litt styrke ble det også, i tillegg til slyngetrening. 

Fra mandagens luftetur

Uke.10
Mandag: Obrestad-Grødaland-Obrestad (2timer gange) + løpetur fra Hognestad til Sandtangen 5,5km
Tirsdag: morgentur + styrke/slyngetrening
Onsdag: formiddagstur m/mor + 45min spinning
Torsdag: (JSI) sykkeltur (inne) - 55min m/mor
Fredag: styrketrening m/mor
Lørdag: morgentur + spinning 30min & jogging 15min
Søndag: morgentur + styrketrening

Vet dere foressten hva som er det sikreste tegnet på at det snart er vår her på Jæren?
Du kjenner det på lukta, hihi ... ;)
På lørdag var vi i Stavanger en tur, for å sjekke ut det nye Fjordline-cruiset som skal gå fra Norge til Danmark. Det var åpent for "allmenheten" denne dagen, og da måtte vi selvfølgelig innom en tur for å se hvordan det så ut! :)
Røde pølser på metervis!
Sko-overtrekk, for å unngå og skitne til inne i båten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!