tirsdag 18. mars 2014

Flyet Fredrik

Jeg har påtatt med meg selv den jobben som "frivillig påtvunget- pt" for Geir (uten at han helt har ønsket seg én...) til å trene ham opp til Nordsjørittet.
Så da jeg, av helt egen fri vilje, hadde lyst til å sykle tur i går (i drittvær), så fikk jeg også med meg Geir på turen.

Men, siden det ikke akkurat er noe idéelle lysforhold til å ta noe særlig med skrytebilder på kveldstid enda, så får dere istedetfor noen skrytebilder av det siste hekle-prosjektet mitt


"Flyet Fredrik" som jeg har valgt å kalle det for 


Jeg mener, hvor søtt var ikke dét da??




6 kommentarer:

  1. Så flinke dere er! Begge to!

    Hva du kan hekle altså! ELSK!

    -Maiaklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, så hyggelig at du liker det jeg lager :)

      Slett
  2. Så utrolig kult! Dette flyet står på listen min også, er det vanskelig å hekle? Hvilket garn har du brukt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, dette må du bare glede deg til å begynne på. Når du først har laget ett "dyr", så får du bare lyst til å lage flere! ;)
      Og nei, det var ikke vanskelig å lage, bare fm hele tiden. Enkelt og greit :)

      Ha en fin helg! :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!