mandag 2. september 2013

Uke.35 var en bra treningsuke

Så var det mandag igjen, og tid for å oppsummere nok en treningsuke.
Forrige uke kan jeg faktisk skryte på meg hele to turer i joggeskoene. Ja, altså de skoene som jeg beveger meg såpass fort i, at det kan kalles for "løping". 
Strengt tatt så bruker jeg vel nesten bare joggesko i det daglige liv, så jeg må vel kanskje heller si at jeg har brukt "løpeskoene" mine hele to ganger! :)

Uten at jeg vil ta for hardt i nå, så tror jeg kanskje at jeg føler det er litt lettere å komme seg ut i løpeskoene mine for tiden. 
Jeg har vært ganske langt nede, sånn motivasjonsmessig, når det har vært snakk om min egen løpsmotivasjon. Men, jeg tror at det sakte men sikkert stadig blir bedre på den fronten. Uvisst av hvilken grunn, men jeg tror det kan ha litt å si at jeg nå har fått meg en treningskompis, både på den ene og den andre "treningsfronten"... Det hjelper virkelig å ha andre som du trener sammen med, det synes ivertfall jeg! :)

Tok noen bilder fra sykkelturen jeg hadde på fredag. Den gikk opp og forbi Undheim, enda mere oppover til Høgjæren og "Vindmølleparken". 
En tur som kom på litt over 3mil og med en nesten umerkbar vind førte til at nesten alle vindmøllene stod stille (!). Høyst uvanlig her på Jæren, og da særlig på "oppe på Høgjæren" (det er tross alt en god grunn til at møllene er plassert akkurat der...)







Faktisk, så ble det hele to løpeturer, óg to sykkelturere i løpet av sist uke. Det er jeg godt fornøyd med! Så håper jeg bare at kommende uke blir like fin treningsmessig :)

Uke.35
Mandag: morgentur + styrketrening m/mor
Tirsdag: morgentur + sykkeltur m/Geir (2års bryllupsdags-tur!) – 32,1km
Onsdag: ”Dobbeltturen” m/mor – 12,1km ("utdypende artikkel" kommer senere ;p )
Torsdag: morgentur + løpetur m/Geir :D – 5km
Fredag: sykkeltur til Vindmølleparken på Høgjæren – 30,32km
Lørdag: morgentur + løpetur m/Geir på sykkelen - 5,8km

Søndag: styrketrening på bein og skuldre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!