søndag 12. mai 2013

Ekte terrengsykling!

Altså, vi leker ikke MTB. Har vi terrengsykkel, så skal vi jammen meg også sykle i terrenget ! Ihvertfall av og til...


I går ble det en tur langs kongeveien (eller, deler av den), og når det har regnet noen dager så blir det ofte litt sølepytter og gjørme langs de fleste kjerre -og grusveiene. Også i går. 
Egentlig så er jeg jo, som nevnt tidligere, en aldri så liten fisefin prinsesse som ikke liker så godt å bli skitten på klær og sko. Men når jeg først (uheldigvis) har "skitnet meg til", så gjør det liksom ikke noe å fortsette i samme duren. 

On top of the world!

Yeah, thats right! 

 Det viser ikke så godt, men den er full av sørpe altså!
Min følgesvenn gjennom gjørma

Så det ble en liten tur i gårkveld sammen med Geir. 
-21,15km, på 1time. 
-Gj.puls 140, gj.fart 21,1km/t.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!