fredag 6. november 2015

Litt nytt fra meg - både i garn og i metall

Hei! Nå tenkte jeg at det var på tide med en liten oppdatering fra meg igjen, og her er det jeg har laget den siste tiden:

-Først er det litt div. heklede kaker og grønnsaker som er en bestilling fra en gammel venninne, og så er det ett par strikka grytekluter nedenfor der igjen. 

-Etter det kommer det et armbånd som jeg har laget på bestilling, i tillegg til et hjerte som er likt hjertene på armbåndet - med gravert navn på. 
Alle hjertene er saget ut for hånd og deretter emaljerte - en litt tidkrevende prosess, men veldig gøy!

-Helt til slutt er det noen smykker som jeg har laget for en kunde. De er egentlig i sølv - men med en forgyllt overflate i rent gull utenpå. 
En smart løsning for dem som ønsker seg ett anheng (eller annet) i gull, men til halvparten av prisen som et rent gullsmykke vil koste. 











4 kommentarer:

  1. Så mye fint du har laget :) du er så allsidig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, så hyggelig sagt av deg :)

      Slett
  2. For et nydelig armbånd med hjerter!
    kan jeg spørre hvor mye et sånt koster?

    Også er du veldig flink til å hekle mat :)

    God søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det! :)
      Dette armbåndet tok jeg 750,- for. Jeg har nå laget et armbånd til, som jeg har planer om å selge på julemarkedet i år. Men det vil også være mulighet for å kunne kjøpe det "utenfor" markedet. Så hvis du er interessert, så har jeg ett til nå :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!