fredag 30. oktober 2015

Amigurumi - en nyoppdaget verden!

Den siste tiden har jeg "oppdaget" en ny side av heklingens morsomme verden; amigurumi
Det er så gøy å lete rundt på nettet etter nye ting som jeg kan lage, og jeg tror det er lenge til jeg går lei av dette :) 
Så langt har jeg "bare" heklet noen ispinner og litt kaker, men det kommer nok mer fra meg innen denne formen for hekling, etterhvert. Så det er bare å følge med :)

(Jeg legger ut bilder litt oftere på IG, så hvis dere har lyst til å følge meg der, så heter jeg altså guro_eriksen)

Ispinne med sjokolade-trekk
Ispinne med karamell-trekk

Jordbær-pinneis

Is i kjeks med sjokolade

Ananas-is

Lakris-is

Jordbær-is i kjeks

Ballerina-kjeks

Prinsesse-kake

Sjokolade-kake

Sjokolade-muffins med sjoko-strøssel på

Sitron-muffins

Blåbær-muffins

2 kommentarer:

  1. Så utrolig flink du er , de var kjempe fine :)

    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, det var veldig hyggelig sagt av deg :)

      God helg til deg også!

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!