torsdag 16. april 2015

Uke.28 på gullsmedskole - filigran!!!

Endelig har vi kommet til det jeg har gledet meg aller mest til hele skoleåret; nemlig filigran!

Det er litt av en tålmodighetsprøve det å skulle sitte en hel dag bare å øve seg på å forme snergler (de som ser litt ut som hjerter på bildene under) og bleier (dråpeformene). 
Men jeg merker at jeg absolutt kan trives med den jobben, null stress liksom (altså, bokstavelig talt!) :)






Så det er det jeg har gjort på skolen denne uken. Det ble dessverre en litt kortere uke enn vanlig denne uken, siden jeg må reise hjem en tur i en begravelse i dag. Men sånne ting kan vi jo ikke gjøre noe med, så da får jeg heller bare nytte tiden så godt som mulig de resterende dagene :)

Og dere; jeg gleder meg til jeg har et ferdig resultat å vise til dere!

1 kommentar:

  1. Ja, øvelse gjør mester :)
    Fint blir det også, gleder meg til å se mer.

    Trist med begravelse,
    det er ikke noe hyggelig.

    SvarSlett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!