mandag 13. april 2015

Trening uke.15

Denne uken (som startet på tirsdagen) har jeg løpt to turer og syklet én, trent styrke en dag, og i tillegg gått tre turer. Ikke verst det syns jeg - på en uke bestående av seks dager! :)

Tirsdag: kveldstur
Onsdag: løpetur (Glommastien, Rolvsøy Kirke) 9,4km
Torsdag: sykkeltur m/Geir (Kråkerøy)  21,4km
Fredag: treningsfri (kveldstur m/Geir)
Lørdag: formiddagstur + løpetur (Kråkerøy) 8km
Søndag: formiddagstur + styrketrening

Den første løpeturen jeg hadde denne uken løp jeg langs Glommastien og mot Rolvsøy/Sarpsborg. Kjempe fine stier å løpe på der altså, og med mor på øret så ble det en veldig fin tur. Ble hentet av Geir ved Rolvsøy Kirke.


På torsdagen fikk jeg med meg Geir på en sykkeltur, til det samme idylliske stedet jeg var på i påsken- jeg måtte jo vise han det fine stedet jeg hadde funnet!


Fredag kveld var jeg litt sliten siden det var en stund siden sist jeg hadde en helt treningsfri dag så da ble det bare en gåtur sammen med Geir.

På lørdagen løp jeg en tur igjen, denne gangen en 8km-runde på Kråkerøy. Også denne gangen med mor på telefonen :)

På søndagen trente jeg styrke på Fresh, det behøves visst å trenes litt på dét også :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!