mandag 6. oktober 2014

Uke.40 - høstferieuken

Denne uken som var har jeg trent mye hjemme på Nærbø, og omegn. Jeg har fått trent mye sammen med mor som selskap, noe som virkelig har gjort godt for psyken min. Så nå tror jeg at jeg er klar for en ny periode med "egen-trening". Med vekt på egen


Mandag: bakkeintervall i Sandtangen m/mor – 4x0,88km (5,5km)
Tirsdag: styrketrening på Sport4You, m/mor
Onsdag: kveldstur m/mor (rundt Ringveien)
Torsdag: sykkeltur m/Geir (Risa, Garborg, Line, Torland) - 22,78km
Fredag: bakkeintervall i Sandtangen m/mor - 4x0,88km (5,5km)
Lørdag: rulleski m/mor – 7,9km

Søndag: treningsfri (hjem til Fredrikstad)

Vi tok med oss syklene på bil-taket hjem, så vi fikk syklet oss en tur på torsdagskvelden. 
Pga. mye vind store deler av uken ble de løperelaterte treningene utført i Sandtangen på Bryne, i ly av trærne der. Så jeg har derfor hatt to økter med bakke-intervaller i forrige uke, noe som egentlig ikke frister til å gjentas med det første. På fredagskvelden var jeg sliten...


En dag med styrketrening på Sport4You(Bryne) hadde vi. Faktisk min allersiste "lovlige" treningsøkt der før medlemskapet mitt der gikk ut!

Og en dag med rulleski, også den turen med mye vind - både forran, bak og på siden. Så dét var virkelig en interessant tur må jeg si...!

Litt andre værforhold i Horten på vei hjem...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!