lørdag 11. oktober 2014

Det er en tid for alt

Jeg skulle virkelig ønske at jeg ikke var så glad i så mye forskjellige typer håndarbeid!...
I dag f.eks da vi "byttet by for en dag" og gikk gatelangs for å utforske nabobyen vår Sarpsborg, fant jeg ut hvor mye jeg faktisk savner kortlagingen som jeg drev med for en stund siden...

Himmelen for scrapping-elskere!
Jaja, det er vel som de sier; "Det er en tid for alt", og nå er det en tid for meg som innebærer gullsmedskolen og som jeg først og fremst må konsentrere meg om for øyeblikket. Så får jeg heller nøye meg med litt mindre småting innen "kortbransjen" enn så lenge.
Jeg har jo tross alt fortsatt heklingen og strikkingen som jeg kan holde på med. I tillegg til noe annet spennende som snart skal realiseres!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!