mandag 14. juli 2014

Uke.28

Jammen rakk vi ikke en snartur bortom Fredrikstad denne helgen også. Egentlig litt uønsket tur denne gangen, men skal man flytte så er det av og til nødvendig med "uønskede" turer ;)


Vi var så heldige å få oppleve TallShipsRace denne gangen da, så det var absolutt ikke en av de verste langhelgene vi har hatt ute på tur sammen. Men før jeg viser bilder fra helgen, har jeg en lite oppsummering fra forrige ukes trening å legge ut:

Mandag: joggetur (rundt Rangen) - 8km
Tirsdag: sykkeltur på Trek´en - 3,68km
Onsdag: styrketrening (S4Y, Bryne)
Torsdag: sykkeltur (mtb) 3,2mil
Fredag(tur til Fredrikstad): joggetur (rundt Rangen, m/mor) - 7,44km
Lørdag (Fredrikstad): treningsfri
Søndag (hjem fra Fredrikstad): morgentur (langs kaien) - 6,5km

Startet uken med en joggetur rundt Rangen. Litt tungt å komme igang igjen etter en helg med litt for mye junkfood *...*

På tirsdagen syklet jeg samme rute som jeg la ut bilder fra for noen uker siden; Jeg syklet til jobben til Geir på Sola, men med en liten omvei "innlagt" i ruten.

På onsdag følte jeg det var på tide med litt styrketrening igjen. Noe jeg var nesten alene om å føle den kvelden tydeligvis, for jeg var nesten helt alene inne på treningssenteret. (Hmm, kanskje ikke så rart at folk foretrekker å være ute en vakker sommerkveld i juli liksom...)

På torsdagen syklet jeg en forfriskende tur på nakamuraen (mtb) min. Egentlig så var det aaltfor varmt ute til å få trent noe særlig "fornuftig" i nesten hele uke.28, for det var så varmt og lummert (klager ikke så mye). Men en sykkeltur gjorde virkelig godt, for da fikk jeg jo så mye luft rundt meg pga. farten! :)

På fredagen måtte jeg trene tidlig på dagen, av to grunner; vi skulle reise avgårde til Fredrikstad igjen. I tillegg til at gradestokken bikket over 25grader allerede klokken 8 den morgenen(!...) 
Så du kan si at jeg ble ganske så "svettibettie" den løpeturen (som jeg faktisk fikk med meg min mor på), óg jeg løp i kortkort (sydenkort)!

Treningsfri også denne lørdagen, men rakk (bestemte meg for å rekke) en løpetur før frokosten i Fredrikstad på søndagen. 
Jeg og en annen jogger, var oppe så tidlig for å løpe litt langs brygga den morgenen. Som forøvrig hadde veldig mye fint å se på mens vi svettet avgårde (hver for oss altså): seilbåtene.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!