onsdag 11. juni 2014

Rogaland Aboret - en blomstrende da

Jeg syns at blomster er noe av det mest fasinerende som finnes å fotografere. 
De har så flotte farger og mønster, og du er garantert at det er et "naturlig" utseende du får bilde av. Ingenting som er redigert for å få dem til å se annerledes ut (hvis du ikke gjør det selv da). Og så finnes det så uendelig mye fint å ta bilde av!



På søndagen (1.pinsedag) reiste vi til et sted som ligger mellom Sandnes og Ålgård som heter Rogaland Aboret. På jakt etter blomstrende rhododendron i Rhododendrondalen som de har der.


Et fredelig og idyllisk sted, fritt for støy fra utenomverdenen




















Vi fant en litt større busk

Som jeg kunne stå inni

Men ingen andre fikk komme inn

Så da gikk vi videre...


Jeg er ikke i tvil om at hvis jeg en gang skulle blitt fotograf så hadde jeg nok valgt blomster som mitt spesialfelt. De er jo så vakre å ta bilde av, med alle de fargene og detaljer som bare blomster kan få til! 


2 kommentarer:

  1. Nydelige bilder. En nytelse med en sånn blomstertur.
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ruth!
      Ja, sånne ting er det som gjør livet til et bedre sted å være. Når jeg gikk der "inne" så klarte jeg å glemme alt som ellers surrer i hodet, og skulle bare ønske at det kunne være så fredelig hele tiden :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!