onsdag 18. juni 2014

Innflytningsgave

Innimellom treningene mine, så rekker jeg også å produsere litt hjemmelagede ting. Faktisk så har jeg fått laget en hel del saker og ting "bak scenen" den siste tiden, jeg har bare ikke vist det frem enda. 
Noe har måttet vente fordi mottakeren ikke har fått det enda, men så har jeg også laget noen ting som jeg ikke ble helt fornøyd med. Altså ikke særlig fremvisningsverdig i mine øyne...


Jeg har en lillesøster som har blitt voksen nå. Så voksen at hun nå har skaffet seg leilighet i Oslo, og skal begynne på skole der til høsten. 
Og, når folk flytter inn et nytt sted så må de få innflytningsgaver. Mitt lille bidrag til den nye leiligheten hennes er disse:


Rosa grytekluter som skal matche kjøkkenet hennes



Og vaskeklut i samme farge, såklart!


Hjemmelaget strikkekluter i bomull er noe av de beste klutene som finnes!


Det er kanskje ikke så mye å få, men det er da noe. 


Og, hvis du trenger flere Mina, så vet du hvor du kan komme for å få! :)

4 kommentarer:

  1. Tipper hun blir veldig glad! koselig å få noe som er laget. Og du: da blir det vel et par Osloturer på deg fremover? hint hint :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hun ble veldig glad for gaven, så da er jeg også fornøyd! :D

      "Hint hint´et" er oppfattet, og ja det blir nok noen turer dit ;)
      (Kanskje litt lengre "turer" også viser det seg nå, som fort kan føre til et laangt opphold i Fredrikstad!)

      Slett
  2. Så fin gave :) "Ikke så mye"? Synes det var en kjempe fin gave, og det tror jeg nok søster'n din synes også.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, Terese. Ja, liten som i "ikke så dyr og fancy-gave" ;)
      Men ja, hun ble veeldig glad for det hun fikk, og det er jo dét som teller. Ikke hva det koster :)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!