lørdag 22. juli 2017

Litt julete(?)

Dette kortet får meg nesten litt på juletanker pga. all den røde pynten. Den er litt sånn jule-rød syns jeg, i tillegg til de gull-glitrende detaljene (som kanskje ikke synes så godt på bildet).
Og da kommer jeg på, at jeg snart må begynne å glede meg litt til jul! Og kanskje snart starte med pittelittegranne jule-planlegging og julekort-produksjon også! Hihi... :)


Jeg mener, det er jo ikke rare sommerværet vi har akkurat. Så da kan vel jeg som er glad i julen, drømme meg litt bort til den koselige tiden jeg lengter etter (som uanserr pleier å komme leenge før vi egentlig er klar for den allikevel!)  ?






Men frem til dess, så ønsker jeg dere en fortsatt fin sommer. Håper alle får minst ett par dager med sol og varme <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!