mandag 9. februar 2015

Trening uke.6 - den kalde uken

Mandag: treningsfri
Tirsdag: løpetur ute (mor på telefon) - 12km
Onsdag: syk/treningsfri
Torsdag: spinning 60min
Fredag: styrketrening
Lørdag: spinning 45min
Søndag: formiddagstur + 40 min løpetur på mølla 

Denne uken har jeg hatt to treningsfrie dager. Jeg pleier som regel bare å "unne" meg én. Så grunnen til denne ekstra dagen med fri, var fordi jeg ikke var helt frisk på onsdagen etter den litt for lange og kalde løpeturen jeg hadde på tirsdagen. Man lærer så lenge man lever, forhåpentligvis...


Så det ble to løpeturer i forrige uke, én ute og én inne på mølla. Jeg syklet også inne to ganger på Fresh, og trente styrke med fokus på rumpe (forskjellige øvelser på rumpe-muskelen) på fredagen. Jeg kjenner jeg er veldig lei de vanlige styrkeøktene mine nå, så jeg er på stadig jakt etter nye og mer inspirerende øvelser å bruke i styrkeprogrammet mitt.

I tillegg så fikk vi også inn en formiddagstur i går (søndag) da vi måtte levere bilen vår til legen sin (verkstedet). Siden vi ikke kjenner noen her i Fredrikstad som kunne hente oss, så kjørte vi bilen på verkstedet og så gikk vi hjem. 
Helt okey å få luftet seg litt ekstra når man har fri hele dagen og det i tillegg er litt vårstemning i luften! :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!