fredag 19. desember 2014

Uke.15 på gullsmedskole - juleuken

Da var det altså allerede gått et halvt år siden jeg begynte på Gullsmedlinja på Plusskolen her i Fredrikstad. Et halvt år! Tiden går skremmende fort når man har det moro, det er ihvertfall sikkert!

Denne uken har jeg brukt på å sette sammen alle delene til armbåndet, til en hel lenke av blomster (forhåpentligvis så vil det også holde seg slik for evig og alltid, hihi...), og så startet jeg såvidt på kasselåsen som skal festes på tilslutt, for at det skal være mulig å lukke det i endene. 
Men, den gjør jeg ikke ferdig før til neste år, for nå har jeg nemlig startet på en lang og deilig juleferie! Så nå vil det nok ikke komme noen ukesoppdatering på skolefronten på ett par uker, men det skjønte dere sikkert.

13 blomster som er loddet sammen (men ikke ferdigkratset)

Begynte på kasselås

Så i dag har vi vasket ned hele skolen, og etterpå samlet vi tilslutt alle elevene fra alle linjene på skolen (gullsmeder, skomakere og båtbyggere) til en koselig juleavslutning med litt julekort -og gaveutdeling, risengrøt og rød saft. Veldig koselig var det...

Juleavslutning på Plusskolen


2 kommentarer:

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!