mandag 9. desember 2013

Juletrening i Londons gater

Hei, og riktig god 9.desember! 
Denne helgen har det vært lite med spesifikt trening, sånn bortsett ifra kilometervis med "shopping-gåing" i Londons gater! Hihi... :)


For jeg, mor og Mina har nemlig vært på jentetur i London i helgen. Jule-jente-kvalitetstid-tur! :)

På vei ned til undergrunnen
Og som vanlig når jeg er på tur, så tar jeg jo haugevis med bilder, som jeg har lyst til å vise dere som leser bloggen min. Men det får vente til neste innlegg. Nå blir det bare det vanlige trenings-oppsummerings-innlegget som jeg pleier å legge ut på mandagene:

Uke.49
Mandag: rulleskøytetur + kveldstur i Kleppelunden
Tirsdag: spinning 40min på Sport4You
Onsdag: tur m/mor + styrketrening på kvelden
Torsdag: (ufrivillig) treningsfri (oppfordring til å holde oss innendørs pga. uvær)
Fredag: slynge og styrketrening på Sport4You
Lørdag: shopping på Primark, gåing i OxfordStreet og RegentStreet (hviletid på Sightseeingbuss), spasering hjem på kvelden gjennom OxfordStreet
Søndag: Spasering i WinterWonderland i HydePark, gåing til/inni Harrods, CoventGarden + litt løping til toget/på flyplassen
Vakre julepyntede Oxford Street



6 kommentarer:

  1. Kult! Tror forøvrig at du har vunnet en buff - så send meg adr. din så sender jeg ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Gjorde jeg? Så gøy! Skal sende deg adressen min :)

      Slett
  2. Så kult! dere er jammen mye i farta! så koselig. London er dessuten en by man aldri blir lei.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, ja man må nesten være "litt i farta" hvis man skal rekke å få med seg mest mulig! ;)
      Allikevel klarte vi jo ikke å få med oss en brøkdel av alt som er å få med seg der borte. Så vi må nok tilbake en (flere) gang! :)

      Slett
  3. Jeg vet ALT om at det er TRIM å gå gatelangs i London. Er spent på alt det du fikk med deg på turen...

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg fikk med meg mye, men det var mer av den typen "se". Ikke så mye "kjøpe-typen". Så det blir mye bilder fra turen snart ;)

      Slett

Hyggelige kommentarer blir alltid satt stor pris på!